Regulamin Stadionu
Niniejszy regulamin obowiązuje na obszarze Stadionu
1. Każdy kto przebywa na stadionie, powinien się tak zachować, aby nie szkodził i nie stwarzał zagrożenie innym.
2. Zabrania się wnoszenia i posiadania na stadionie:
a) napojów alkoholowych oraz ich spożywania *,
b) broni wszelkiego rodzaju,
c) przedmiotów, które mogą być użyte jako broń lub pocisk,
d) pojemników do rozpylania gazu, substancji żrących lub farbujących,
e) fajerwerków, kul świecących i innych przedmiotów pirotechnicznych,
f) instrumentów do wytwarzania hałasu z napędem mechanicznym,
g) kominiarek mogących służyć do maskowania się celem uniemożliwienia identyfikacji policji i służby porządkowe.
3. Ponadto zakazuje się:
a) wchodzenie lub przechodzenie przez ogrodzenie,
b) wchodzenie na obszary, które nie są przeznaczone dla widzów (np. boiska, pomieszczenia wewnętrzne, pomieszczenia służbowe),
c) rzucania wszelkimi przedmiotami,
d) używanie wulgarnego i obraźliwego słownictwa, obrażania jakichkolwiek osób,
e) rozniecania ognia, zapalania ognia lub kul świecących,
f) sprzedawania towarów bez zezwolenia, rozdawania druków i przeprowadzania zbiórek bez zgody Prezesa Klubu,
g) pisania na budowlach, urządzeniach, ich malowania i oklejania,
h) załatwienia potrzeb fizjologicznych poza toaletami i zaśmiecania stadionu w inny sposób, szczególnie przez wyrzucanie przedmiotów,
i) wywieszanie na ogrodzeniach flag i transparentów o treściach obraźliwych lub prowokacyjnych.
4. Korzystanie z pomieszczeń i szatni Klubu Sportowego:
a) po skończonym meczu (treningu) przed wejściem do budynku zawodnicy zobowiązani są do oczyszczenia obuwia sportowego z piachu, błota lub trawy,
b) wszystkich użytkowników obiektu obowiązuje zachowanie ładu i czystości na obiekcie sportowym i jego bezpośrednim otoczeniu. Po zakończeniu zajęć do użytkowników obiektu należy uporządkowanie sprzętu sportowego,
c) prowadzący zajęcie obowiązany jest sprawdzić stan techniczny sprzętu przed przystąpieniem do zajęć i po ich zakończeniu, dbać o bezpieczeństwo osób mu podległych przez cały czas pobytu w obiekcie sportowym,
d) zabrania się palenia tytoniu oraz wnoszenia i spożywania alkoholu, a także przebywania w stanie nietrzeźwym w pomieszczeniu obiektu,
e) za rzeczy pozostawione w pomieszczeniu obiektu sportowego Klub nie ponosi odpowiedzialności,
f) wszelkie szkody wynikające ze złego użytkowania ponosić będzie grupa korzystająca z pomieszczenia.
* nie dotyczy festynów